Gyakori kérdések

VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

Hol található az üzlet?

Üzletünk kizárólag az interneten érhető el, nincs bemutató termünk, ennek köszönhetően korlátlan számban tudjuk bemutatni Önnek a termékeinket a webáruházon keresztül, és ugyanazt az alapos tájékoztatást tudjuk nyújtani mindenkinek Magyarország teljes területén, várostól függetlenül.

Hogyan tudom megrendelni a termékeket?

Termékeink egyszerűen pár lépésben megrendelhetőek, ha szükséges, válasszon méretet és színváltozatot, majd a "Kosárba rakom" gomb megnyomásával helyezze kosárba a kiválasztott terméket. A következő lépésben még módosítható a kosár tartalma, ha a "Kosár megtekintése" gombra kattint. A kosárban kattintson a "Megrendelés" gombra. A következő lépésben lépjen be/regisztráljon be oldalunkra, vagy válassza a regisztráció nélküli vásárlást. Ezután adja meg a szállítási, és számlázási adatait. Válasszon fizetési módjaink közül, adja meg megjegyzéseit, végül az ÁSZF elfogadása után kattintson a "Megrendel" gombra.

Ha Önnek valamilyen okból nem kényelmes az internetes megrendelés, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat telefonon és készséggel segítünk a megrendelés rögzítésében.

Átvehetem személyesen a megrendelt terméket?

Személyes átvételi ponttal nem rendelkezünk, a megrendelt termékek közvetlenül a raktárainból vagy a gyártók üzemegységeiből kerülnek kiszállításra.

FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

Utánvét

Készpénzes fizetés a kiszállításkor. Miután mindent rendben talált a kiszállított csomagokkal, Ön közvetlenül a futárszolgálat kollégájának fizet. Kártyás fizetésre utánvét esetén nincs lehetőség. Kérjük lehetőség szerint az átvételhez a pontos összeget készítse elő.

Bankártyás fizetés

Online bankkártyás fizetésre oldalunk jelenleg még nincs lehetőség, de addig is válasszák a szintén gyors és kényelmes banki előre utalást.

Banki előre utalás

Egyszerű átutalást indíthat kényelmesen internetbankon keresztül vagy személyesen a számlavezető bankjánál leadott megbízással.

Megrendelése feldolgozásakor egy elektronikus díjbekérő számlát állítunk ki Önnek és mellékeljük a visszaigazolása mellé. A díjbekérőn megtalál minden adatot ami az átutaláshoz szükséges: név, bankszámlaszám, utalandó összeg és a számla sorszáma, melyet átutaláskor kérjük a közlemény rovatban feltüntetni.

A kiszállítási folyamat csak az átutalás teljesítése után kezdődik meg.

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A házhozszállítás nálunk országosan egységes díjakkal történik, megrendeléskor a kosárban lévő termékekhez a rendszerünk automatikusan hozzádadja Önnek a házhozszállítás díját.

Mikor ingyenes a kiszállítás?

Ha a rendelés összértéke meghaladja a 25 000 Ft-ot, rendszerünk automatikusan ingyenesre fogja állítani a kiszállítást.

Az ingyenes házhozszállítás minden esetben házig történik.

Mennyi a kiszállítási idő?

Raktárkészleten lévő termékeinket 48 órán belül kiszállítjuk, míg más termékeink esetében hosszabb várakozási időre lehet számítani.

INFORMÁCIÓK AZ ÁRUHÁZ HASZNÁLATÁHOZ

Mit jelent a kedvencek menü?

Ha megtetszett egy termékünk, de nem szeretné azonnal megvásárolni, el tudja menteni a személyes kedvencei közé. Így ha a jövőben aktuálissá válik a vásárlás, bármikor könnyedén megtalálja majd az elmentett termékeket. Kedvenceit a jobb felső sarokban lévő profil ikonra kattintva a kedvencek menü alatt tudja megtekinteni regisztrációt követően.

A kosárba raktam egy terméket, de nem találom a kosarat!

A kosár megtekintéséhez kattintson a jobb felső sarokban található bevásárlótáska ikonra. Ekkor előjön a kosár előnézete a jobb oldalon, ha a "Kosár megtekintése" gombra kattint, módosíthatja a megrendelni kívánt termékeket és darabszámukat.

Nem találom az információt amire szükségem van.

Ha nem találja a keresett információkat, kérdése merül fel a termékről vagy az áruház használatáról, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az alábbi oldalon: Elérhetőségek